Notícies del lloc

13/03/2017

Des del 2003 la seva Fundació Cellex donava suport al CFIS-UPC, així com també financia programes de batxillerat internacional i altres accions de foment del talent científic entre els joves com les Proves Cangur, Estalmat…

10/03/2017

Els estudiants de l'FME preparen dues accions per la setmana vinent: una espècie de gimcana matemàtica "EscapeRoom" juntament amb l'associació ANEM i la clàssica 'Botifarrada Pi' al pati de l'FME... amb sorpresa inclosa.

03/03/2017

El professor Narciso Román, cap d'estudis de matemàtiques de l'FME va ser el representant de la Facultat a aquesta cita anual que reuneix tots els responsables d'aquesta disciplina de les universitats espanyoles.

01/03/2017

Organitzada per la SCM, hi són convidats professors i estudiants interessats en el manteniment de la qualitat de les pàgines de viquipèdia amb continguts matemàtics. Serà el 31 de març a la tarda, les places són limitades!