Preinscripció i accés a màster

Trobareu a continuació els passos a seguir per matricular-te com a nou estudiant de l'FME. Trobareu a la dreta els enllaços cap a la pàgina web corresponent.

formalitza-preinscripcio.png
resolucio-matricula.png
placa-acceptada.png
  • Si acceptes la plaça, rebràs un correu amb instruccions per fer la reserva de plaça.
avancament-matricula.png
  • Per reservar la teva plaça has de fer efectiu el pagament de 300€*. Abans del 31 de gener per la matrícula de primavera o el 20 de juliol per la de tardor.  A continuació rebràs la carta d'admissió.
*Aquesta quantitat es descomptarà del total de la matrícula un cop formalitzada. Si finalment no es formalitza la matrícula, no es retornarà excepte si el màster no s’impartís.
correu-info-matricula.png
accedeix-secretaria.png
  • eSecretaria és la plataforma virtual que et permet accedir al teu expedient acadèmic i a qualsevol tràmit.
valida-dades.png
  • Revisa les teves dades personals i domicili
  • Pots autoritzar l’ús de les teves dades
  • Pots autoritzar la domiciliació dels pagaments i completar l’ordre SEPA
consulta-info-academica.png
dia-hora-lloc-1.png
carnet.png
  • El carnet t’acredita com a estudiant de la UPC i et permet l’accés a serveis com biblioteques, laboratoris, edificis o instal·lacions esportives
  • El podràs obtenir tal com s'explica en el web de la UPC

Contacte

Si després d’haver llegit aquesta pàgina encara tens dubtes, contacta’ns a través de a través de l'eina DEMANA de Gestió Acadèmica de la nostra facultat. Selecciona el tipus de tràmit Accés – Altres dubtes.