Preinscripció i accés a màster

Trobareu a continuació els passos a seguir per matricular-te com a nou estudiant de l'FME. Trobareu a la dreta els enllaços cap a la pàgina web corresponent.

formalitza-preinscripcio.png
resolucio-matricula.png
placa-acceptada.png
  • Si acceptes la plaça, rebràs un correu amb instruccions per fer la reserva de plaça.
avancament-matricula.png
  • Per reservar la teva plaça has de fer efectiu el pagament de 300€. Aquesta quantitat es descomptarà del total de la matrícula un cop formalitzada. Si finalment no es formalitza la matrícula, no es retornarà excepte si el màster no s’impartís.
correu-info-matricula.png
  • Rebràs la notificació informant-te
                 -Dia i hora de matrícula (Matrícula FME)
                 -Lloc de matrícula
                 -Documentació que cal presentar per formalitzar la matrícula: consulta documentació.
accedeix-secretaria.png
  • eSecretaria és la plataforma virtual que et permet accedir al teu expedient acadèmic i a qualsevol tràmit.
valida-dades.png
  • Revisa les teves dades personals i domicili
  • Pots autoritzar l’ús de les teves dades
  • Pots autoritzar la domiciliació dels pagaments i completar l’ordre SEPA