Preinscripció i accés a màster

Trobareu a continuació els passos a seguir per matricular-te com a nou estudiant de l'FME. Trobareu a la dreta els enllaços cap a la pàgina web corresponent.

formalitza-preinscripcio.png
resolucio-matricula.png
placa-acceptada.png
  • Si acceptes la plaça, rebràs un correu amb instruccions per fer la reserva de plaça.
avancament-matricula.png
  • Per reservar la teva plaça has de fer efectiu el pagament de 300€. Aquesta quantitat es descomptarà del total de la matrícula un cop formalitzada. Si finalment no es formalitza la matrícula, no es retornarà excepte si el màster no s’impartís. La data límit per fer el pagament és el 20 de juliol.
correu-info-matricula.png
  • Rebràs la notificació informant-te
                 -Dia i hora de matrícula (Matrícula FME)
                 -Lloc de matrícula
                 -Documentació que cal presentar per formalitzar la matrícula: consulta documentació.
accedeix-secretaria.png
  • eSecretaria és la plataforma virtual que et permet accedir al teu expedient acadèmic i a qualsevol tràmit.
valida-dades.png
  • Revisa les teves dades personals i domicili
  • Pots autoritzar l’ús de les teves dades
  • Pots autoritzar la domiciliació dels pagaments i completar l’ordre SEPA