Exposició de fotos i dibuixos del Senegal al vestíbul de l'FME

Fruit de la col·laboració solidària de la Delegació d'Estudiants de l'FME amb l'ONG Projecte Xevi, la mostra de dibuixos i fotos estarà exposada al vestíbul de l'FME fins al 9 de juny 2017.

Projecte XEVI i l'FME: col·laboració solidària de la Delegacio d'Estudiants FME

La Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME) a través de la Delegació d’alumnes va organitzar una xocolatada pels volts de Nadal, la recaptació de la qual es va donar aquest any a l'ONG Projecte XEVI, una associació de cooperació per al desenvolupament al tercer món, nascuda a l’any 2003. La majoria dels seus projectes es duen a terme a Senegal, concretament a la regió de la Casamance.

L’expedició es va dur a terme durant els dies 18 de març i 2 d’abril.

Els diners recaptats per l’FME van ser destinats a la compra de material escolar pels nens i nenes de la població d’Affiniam, comunitat rural del sud de Senegal, de poc més de 1.500 habitants. El poble viu principalment de l'agricultura (cultiu d'arròs, recol·lecció del cacauet, fruites, verdures i vi de palma).

La Dele de l’FME, a través de la ONG Projecte Xevi, també va fer donació de 77 samarretes de diferents colors amb els logos Pi i MU a la Universitat de Ziguinchor. capital de la Regió de la Casamance amb més de 230.000 habitants.

Com a mostra d’agraïment, els nens i nenes d’Affiniam van elaborar diversos dibuixos de temàtica lliure per tal de fer-los arribar als amics de la universitat, dels quals en mostrem una selecció.

Recull de fotos sobre l'acció solidària FME i l'expedició al Senegal:

Projecte Xevi- FME 2017