Vols marxar?

L'FME promou la mobilitat dels seus estudiants mitjançant acords amb altres Universitats dins del marc de diversos programes de mobilitat internacional, tant sigui a l’estranger (programa Erasmus+, UPC Europa, Amèrica Llatina) com dins del territori de l’Estat espanyol (el programa SICUE). I, recíprocament, acull estudiants d’altres universitats. Els avantatges d’estudiar fora són molts, com ara conèixer una altra universitat i zona geogràfica, ampliar el currículum i cursar assignatures específiques de la universitat de destí.

AVÍS IMPORTANT:

Serveis presencials represos NOMÉS amb CITA PRÈVIA (enllaç) i per a aquells tràmits que no es puguin fer telemàticament (a través de l'e-secretaria i/o la Seu Electrònica).
Per a qualsevol consulta o sol·licitud, pots adreçar-te a relacions.internacionals.fme@upc.edu

Informació Cita Prèvia Mobilitat: seleccionar una cita de Secretaria només pels dilluns, dimarts o dijous indicant el tema de Mobilitat en la descripció. Si no us van bé aquestes franges, contacteu per correu electrònic amb nosaltres per cercar una altra franja.

Continguts:

Catàleg informatiu a càrrec de la Biblioteca de l'FME:

. On trobar més informació?

Contacte:

Fes una consulta (estudiantat UPC): DEMANA