Notícies del lloc

20/03/2017

A banda del Grau en Matemàtiques i el d'Estadística, també s'informarà sobre el nou grau en Ciència i Enginyeria de Dades, una proposta conjunta de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB), la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB) i la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME).

16/03/2017

Recull gràfic de la Jornada Pearson 2017 a l'FME, que va tenir lloc el dia 8 de març de 2017 amb la intervenció dels conferenciants: José Ramón Berrendero, Wenceslao González-Manteiga i Lluís a. Belanche.

13/03/2017

Des del 2003 la seva Fundació Cellex donava suport al CFIS-UPC, així com també financia programes de batxillerat internacional i altres accions de foment del talent científic entre els joves com les Proves Cangur, Estalmat…

10/03/2017

Els estudiants de l'FME preparen dues accions per la setmana vinent: una espècie de gimcana matemàtica "EscapeRoom" juntament amb l'associació ANEM i la clàssica 'Botifarrada Pi' al pati de l'FME... amb sorpresa inclosa.

03/03/2017

El professor Narciso Román, cap d'estudis de matemàtiques de l'FME va ser el representant de la Facultat a aquesta cita anual que reuneix tots els responsables d'aquesta disciplina de les universitats espanyoles.