Programa de Patrocini FME 2024

La Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC endega un nou programa de patrocini, amb l’objectiu d’associar-se amb empreses que vulguin implicar-se en el desenvolupament del nostre estudiantat i en la nostra vida acadèmica i social.

Els estudiants dels nostres graus i màsters són ben coneguts pel seu talent, la seva capacitat de treball, les seves qualitats d’anàlisi i resolució de problemes i el seu excel·lent rendiment quan s’incorporen al món laboral.

L’FME transmet continguts, però també valors i volem arribar a tots els segments de població.  Per això estem endegant un programa d’inclusió i equitat, per reduir la bretxa de gènere entre el nostre estudiantat i captar talent en els sectors menys afavorits de la societat.

Ara volem fer encara un altre pas endavant en la qualitat de les nostres titulacions, i per això busquem empreses que vulguin associar-se amb nosaltres i implicar-se en la millora del centre a diversos nivells: formació bàsica, equipaments, activitats d’inserció laboral, col·laboracions tecnològiques.

Descarregueu-vos el nou Programa de Patrocini FME 2024

Què us oferim?

El prestigi dels nostres estudiants és sens dubte el valor més preuat de l’FME; la possibilitat d’interactuar amb ells serà una font de captació de talent per a la vostra empresa. A banda, us podem proposar nombroses activitats concretes, com ara:

• Activitats de presentació de l’empresa als nostres estudiants
  • Ús de les nostres instal·lacions per activitats de la vostra empresa
  • Possibilitat de proposar projectes tecnològics en assignatures dels graus i màsters
  • codirecció de treballs de finals d’estudis
  • Patrocini de premis als estudiants als millors expedients
  • Patrocini dels premis Poincaré i Planter d’Experiments (Batxillerat i ESO)
  • Participació VIP en les activitats del programa FME-Món Laboral (Fòrum, Jornada R+D) i Datathon FME.
  • Presència en la web de l’FME
  • Patrocini de beques i del programa de mobilitat
  • Convenis de pràctiques amb els nostres estudiants
  • Participació en el Programa d’Equitat de l’FME

Què us demanem?

Volem que us impliqueu activament en la vida del nostre centre, aportant el vostre coneixement i expertesa, recolzant els nostres estudiants i proposant les vostres pròpies activitats.

• Aportació de la vostra expertesa a la formació del nostre estudiantat
  • Col·laboració en les nostres activitats acadèmiques (Datathon, Jornades R+D...)
  • Suport a les nostres activitats de captació de talent
  • Implicació en les nostres polítiques d’inclusió i igualtat
  • Suport a la participació dels nostres estudiants en concursos internacionals
  • Participació en el nostre Fons d’Equitat
  • Suport a les iniciatives dels nostres estudiants

MODALITATS DE PATROCINI

En totes les modalitats, el 10% de les aportacions econòmiques es destinarà al Fons d’Equitat de l’FME, amb el qual es finançaran iniciatives de caràcter social.

MODALITAT EUCLIDES

• Presència en la web de l’FME
  • Participació estàndard en el Fòrum FME-Empresa.
  • Presència en la Datathon-FME
  • Patrocini de beques de grau

L’aportació de l’empresa serà d’un mínim de 9.000 € anuals.

MODALITAT EMMY NOETHER

• Patrocini dels Premis Carme Torras al millor expedient femení del primer cicle dels graus en Matemàtiques i en Estadística.
  • Patrocini de l’Olimpíada Matemàtica Catalana Femenina
  • Patrocini dels premis Poincaré i Planter d’Experiments (Batxillerat i ESO)
  • Participació en el Programa d’Equitat de l’FME
  • Participació activa en la Datathon-FME
  • Patrocini de beques de mobilitat
  • Totes les prestacions de la modalitat Euclides

L’aportació de l’empresa serà d’un mínim de 16.000 € anuals. Hi haurà un màxim de quatre empreses en aquesta modalitat.

MODALITAT GAUSS

• Activitats de presentació de l’empresa als nostres estudiants
  • Ús de les nostres instal·lacions per activitats de la vostra empresa
  • Codirecció de treballs de finals d’estudis
  • Patrocini de premis als estudiants als millors expedients
  • Participació VIP en la Datathon FME
  • Patrocini de beques de grau i màster
  • Totes les prestacions de les modalitats anteriors

L’aportació de l’empresa serà d’un mínim de 25.000 € anuals. Hi haurà un màxim de dues empreses participants en aquesta modalitat.