Notícies del lloc

10/02/2020

La Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC convoca un concurs obert adreçat a tota la comunitat de l’FME per proposar un disseny per renovar la imatge de les barres del Bar de la Facultat.

27/01/2020

L'FME, el CFIS i el Dept. de Matemàtiques de la UPC volen homenatjar i donar a conèixer la figura i l'obra d'aquesta matemàtica amb una exposició i una sèrie d'accions que s'emmarquen dins la Setmana de la Dona de la UPC (del 10 al 14 de febrer) i del Dia Internacional de les Matemàtiques (14 de març).

08/01/2020

Gravació de les conferències i de la taula rodona del Workshop Figalli FME que va tenir lloc el 21 de novembre de 2019 amb motiu de la cerimònia d'investidura el professor Alessio Figalli com a doctor honoris causa per la UPC.