Vols dissenyar vinils pel Bar de l’FME?

La Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC convoca un concurs obert adreçat a tota la comunitat de l’FME per proposar un disseny per renovar la imatge de les barres del Bar de la Facultat.

Vols dissenyar vinils pel Bar de l’FME?

Bases del concurs

Durant l’última setmana de juliol i la primera quinzena d'agost del 2020 es portarà a terme una sèrie de millores en el bar de la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME). Entre aquestes millores hi ha la instal·lació d'uns vinils a la part inferior de les tres barres del Bar.

Format

• Seran tres vinils amb les mides següents: 560 cm x 62 cm, 520 cm x 62 cm i 203 cm x 62 cm
  • El disseny pot ser el mateix pels tres o bé diferents.
  • El motiu pot ser lliure, però es valorarà temàtica vinculada a les matemàtiques i estadística.
  • El format del fitxer ha de ser en pdf. En el cas de què s'aconsegueixi finançament per part del responsable de la concessió del servei de bar per a les millores a realitzar, en el disseny haurà d'aparèixer el logotip de l'entitat que les financiï, el qual haurà de ser d'una mida de 10 x 10 cm i es col·locarà en la part inferior esquerra de cada vinil.

Qui hi pot participar?

Hi podrà participar qualsevol persona vinculada a l’FME, sigui estudiantat, titulats/des, PDI, membres del PAS.

Com em presento?

• El termini de presentació dels dissenys és fins al 3 d’abril de 2020.
  • Els participants hauran d'enviar la seva proposta en format PDF per correu electrònic a l’adreça: unitat.recursos.utgam@upc.edu, especificant en l’assumpte “concurs disseny vinils Bar FME”  i on hauran d’incloure al correu les dades següents:
  1. Nom i cognoms
  2. DNI
  3. Telèfon de contacte
  4. Vinculació a l’FME
  5. En el cas d’estudiantat, nivell d’estudi

Qui decidirà?

El tribunal per escollir el disseny guanyador serà l'equip deganal de l’FME.

Quan es resoldrà?

A finals del mes d’abril 2020 es resoldrà el concurs i es comunicarà el resultat al guanyador/a.

El premi

El guanyador/a disposarà de 70 tiquets regal d’import de 3,5 € cadascun, per consumir al Bar de l’FME durant el primer quadrimestre del curs 2020-2021 (vàlid des del primer dia lectiu i fins al 19 de desembre de 2020).

Qüestions a tenir en compte

• Les imatges utilitzades en la proposta presentada han de ser lliures de drets o amb permís d'ús comercial. En presentar les propostes, els participants es comprometen en aquest punt i n'assumeixen la responsabilitat.
  • L’FME rebutjarà les propostes que vulnerin o puguin vulnerar drets de propietat intel·lectual, industrial o anàlegs de tercers, sigui en la imatge o en el disseny, llevat que es compti amb la seva autorització, que caldrà presentar.
  • La propietat intel·lectual de la proposta guanyadora és dels autors o autores, i l’FME farà constar el seu nom i cognoms en qualsevol difusió que se'n faci.
  • La participació en el Concurs implica l'acceptació d'aquestes bases.

Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC, febrer de 2020