Segona posició per a un dels equips UPC al Southwestern Europe Regional Contest (SWERC) 2019-2020

L'equip està format per estudiants de l'FME-CFIS i amb tota probabilitat passaran a la final mundial de la ICPC (International Collegiate Programming Contest).

Un dels equips de la UPC, format per en Cesc Folch, en Miquel Ortega i en Jordi Rodriguez han quedat segona posició al SWERC (South West European Regional Contest), el concurs de programació en el qual la UPC sempre queda en molt bon lloc. Aquí tenim la classificació:

La competició es va celebrar el passat 25 i 26 de gener 2020 a París, organitzada per Institut Polytechnique de Paris

Segurament aniran a la final mundial de la ICPC (International Collegiate Programming Contest).

Enhorabona a tots ells,i gràcies també al professor Salvador Roura: quin equipàs!