Notícies del lloc

13/11/2023

La cerimònia serà el 18 de desembre a l'auditori del Vèrtex i les padrines de les promocions seran la professora Anna de Mier (estudis Matemàtiques) i la professora Marta Pérez (estudis Estadística). Les inscripcions ja són obertes!

03/11/2023

Daniel Peña, professor emèrit d'Estadística i exrector de la Universidad Carlos III de Madrid (UC3M), co-autor de Box en diverses publicacions i gran coneixedor de la seva obra serà el conferenciant de la jornada. Reserveu-vos dimecres 22 de novembre a les 12h30 #CursBoxFME

31/10/2023

S'han tancat les inscripcions amb una xifra rècord de participació. La Datathon, coorganitzada per l'FME i l'Associació d'Estudiants de Dades, tindrà lloc els dies 11 i 12 de novembre a la Facultat.