Ja tenim el Piano "viu" a l'FME

Pianos Vius i la Facultat de Matemàtiques i Estadística volen portar-vos l'emoció de la música perquè compartiu el vostre talent amb tothom.

La música és el plaer que experimenta la ment humana en comptar sense adonar-se que està comptant

Gottfried Wilhelm von Leibniz

Gràcies a l'associació Pianos Vius, des del dilluns 19 de febrer la Facultat disposa d'un piano en règim obert per tocar. Disposar d'un piano a l'FME portarà molts beneficis a la vida cultural de la facultat, tenim molt de talent entre el nostre estudiantat, a més de la doble titulació música i matemàtiques.
Tot i això, per compaginar la vida acadèmica, laboral i cultural de la facultat i atès l'entusiasme dels nostres estudiants a tocar el piano, es proposa posar un horari restringit. Paral·lelament, buscarem mesures per minimitzar el soroll.

L'horari és aquest:
Dilluns, dimarts, dijous i divendres: d'11 a 11h30 i de 14 a 15 h.
Dimecres: de 12 a 15 h (franja cultural).
Dissabtes: durant l'horari d'obertura de l'edifici.

Pianos Vius

Pianos Vius és una associació cultural sense ànim de lucre establerta principalment al territori català. El seu objectiu és promoure la música en tots els seus àmbits i estils, i en particular l'ús del piano com a instrument per omplir els espais públics de música i emocions.
Per a més informació: https://www.pianosvius.com/
Moltes gràcies per l'entusiasme, comprensió i disculpeu les molèsties.