Espai Von Neumann

Biblioteca Digital

Glossari

Enllaços d'interès

Com en anys anteriors, la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME) ha dedicat el curs 2009/10 a un matemàtic eminent. Aquest curs es dedica a John Von Neumann (1903-1957) un dels matemàtics més influents del segle XX perquè  no només va contribuir a gaire bé totes les branques de les matemàtiques sinó que va crear nous camps i va influir en el desenvolupament de la informàtica. Von Neumann va fer importants  contribucions a la física quàntica, anàlisi funcional, teoria de conjunts, ciències de la computació, economia, anàlisi matemàtica, etc.

La Biblioteca de l'FME, per donar suport a aquesta iniciativa, presenta el Web Von Neumann amb l'objectiu principal de complementar bibliogràfica i documentalment les activitats sobre aquest matemàtic que es realitzin a la facultat.

"In mathematics you don't understand things. You just get used to them"
Frase de Von Neumann citada a: Zukav, G. The Dancing Wu Li Masters. Morrow, 1979

>> Trobareu més informació al web de l'FME <<