Eleccions a la Junta de Facultat FME 2023 - renovació total de representants

CONVOCATÒRIA D’ELECCIONS PER A LA RENOVACIÓ TOTAL DE LA JUNTA DE FACULTAT DE LA FACULTAT DE MATEMÀTIQUES I ESTADÍSTICA (FME)

Atès que la Junta de Facultat és elegida per un període de dos anys i que el període actual finalitza durant el curs 2022-2023, el degà de l’FME convoca eleccions per a la renovació de la representació del personal docent i investigador (PDI), personal d’administració i serveis (PAS) i estudiantat (EGM) a la Junta de Facultat.
La votació serà electrònica. El període de votació s'inicià a les 10:00 del dia 18 d'abril de 2023 i va finalitzar a les 09:59 del dia 21 d'abril de 2023. L’escrutini s’ha realitzat a les 9:00 del dia 24 d'abril de 2023. El període de reclamació comença el dia 24 d'abril i ha finalitzat el dia 27 d'abril a les 13:00.

Resultats de la votació: Resultats definitius de la votació
Documentació:
En virtut de la Llei de Protecció de Dades, aquests arxius només poden publicar-se a la Intranet, heu d'accedir-hi amb la vostra contrasenya UPC i només accedir al cens del vostre sector. Les dades d'aquest cens de la Universitat Politècnica de Catalunya només poden ser utilitzades per a finalitats exclusivament relacionades amb les funcions pròpies de la Universitat.