Estudiants que continuen estudis (GRAU I MÀSTER)

Matrícula - Estudiants que continuen estudis

Abans de la matrícula:

• TFG/TFM: Per poder matricular-lo és obligatori tenir el treball inscrit a la Intranet de l’FME una setmana abans de la matrícula, com a molt tard. Mes informació (https://fme.upc.edu/ca/curs-actual/projectes-1/proces-de-registre-i-matricula-dun-nou-tfg)
  • Si voleu incloure a la vostra matrícula ASSIGNATURES no presents per restriccions de pla d’estudis o d’expedient (assignatures d'altres plans, d'altres cursos...) heu de fer la sol·licitud en el termini establert pels Tràmits previs a la matrícula. En cas contrari heu de matricular les que tingueu al potencial i demanar modificació (ho podeu fer just després). Molt probablement la resolució i matrícula serà posterior a l'inici de les classes, i la incorporació de notes a l'expedient més tard que les de la Facultat (especialment si són d'un altra universitat).
  • PAGAMENTS DOMICILIATS O FRACCIONATS: Si no heu domiciliat el pagament de matrícules anteriors haureu de tramitar l'Ordre SEPA signada pel titular del compte i l’estudiant en el Termini dels tràmits previs a la matrícula. Més info MODALITATS DE PAGAMENT (https://www.upc.edu/sga/ca/matricula/pagament-de-la-matricula)
  • DESCOMPTES MATRÍCULA. Si has renovat l'acreditació d'algun descompte (Família Nombrosa, p.e.) el pots pujar tan aviat com el tinguis i no més tard de 2 dies hàbils abans de la matrícula a l'e-Secretaria.

LA MATRÍCULA es fa mitjançant l'e-Secretaria.

Dates i horari de matrícula

Horaris de suport

Termini tràmits previs a la matrícula

Del 3 de setembre a les 09:00h

al 4 de setembre a les  13.00h

e-Secretaria

3 i 4 de setembre

des de les 09:00h del dia 3 fins a la 13.00h del dia 4

Telefònic: 934017298

DEMANA

De l'1 al 15 de juliol (*)

Sol·licituds: e-Secretaria

Més informació

(*) NOVETAT: Els estudiants del Grau en Matemàtiques que vulguin matricular assignatures optatives dels Graus en Estadística o Ciència i Enginyeria de Dades ho han de sol·licitar en aquest termini (Opció  Poder matricular assignatures") veure  Guia Assignatures.

Després de la matrícula

• Carpeta UPC

Trobareu la informació referent a la carpeta al següent enllaç.

• Carnet UPC

Per informació sobre com tramitar el carnet UPC consulteu el següent enllaç.