Apuntar-se o esborrar-se de la llista correu

Per rebre informació sobre les ofertes que s'incorporen a la borsa de treball de l'FME envieu un missatge a des de l'adreça on voleu rebre els missatges, amb el text "Subscripció llista borsa treball FME".

Per cancel.lar la subscripció, envieu un missatge a des de l'adreça subscrita, amb el text "Cancel·lació subscripció llista borsa treball FME".

Amb la subscripció a la llista de correu de la borsa de treball doneu el vostre consentiment pel tractament de les dades de caràcter personal entregades, tal com es descriu a la següent taula:

Responsable del tractament

Universitat Politècnica de Catalunya.

Facultat de Matemàtiques i Estadística

Telèfon: +34 93 401 5921

Relacions.laborals.fme@upc.edu
Dades de contacte del delegat de protecció de dades

Universitat Politècnica de Catalunya

Finalitat del tractament

F09.3 Prestar serveis de formació contínua i orientació i inserció laboral als alumni i a la comunitat universitària

F03.13 Gestionar de forma multicanal el servei d’informació i atenció a les persones que contacte amb aquesta Universitat
Legitimació Consentiment
Destinataris Les vostres dades no es comunicaran a tercers, tret que hi hagi una obligació legal
Drets de les persones

Sol·licitar l'accés, la rectificació o supressió, la limitació del tractament.

Oposar-se al tractament. Portabilitat de les dades.

Termini de conservació Mentre sigui necessari per a qualsevol dels propòsits que es descriuen a la nostra política de conservació.
Reclamació Si no ha estat satisfet l'exercici dels vostres drets, podeu presentar una reclamació davant l'APDCAT: apdcat.gencat.cat