Tres activitats a l'FME per celebrar el Dia Internacional de la Dona

Aquestes són les propostes: El Vermut de les matemàtiques, l'exposició "L'enginy (in)visible. Dones i tecnologia: passat, present i futur" i la projecció de la pel·lícula "Libertarias".

L'FME proposa 3 accions per a sumar-se a la celebració del Dia Internacional de la Dona 2018

El vermut de les matemàtiques, un espai de trobada per parlar sobre Matemàtiques i matemàtiques a la UPC

En un context on s'està parlant molt sobre la visibilització, la importància i l'impuls de la dona en l'àmbit de la ciència i la tecnologia, l'FME vol contribuir al debat posant el focus en les dones matemàtiques a la UPC: convidem a professores i estudiantes FME de grau, màster i doctorat (i obert a tothom que vulgui) a posar en comú reflexions, temes i propostes relacionades amb les Matemàtiques i les "matemàtiques", en un ambient distès tot prenent un aperitiu.

7 de març a les 12.30 sala R de l'FME. L'activitat és lliure però per temes d'aforament, us demanem que us apunteu al formulari d'inscripció.

Activitat en col·laboració amb els Departament de Matemàtiques i Estadística i Investigació Operativa de la UPC.

Projecció de la pel·lícula "North Country" (en tierra de hombres)

Serà a les 14:00, seguida d'un debat i ens unirem posteriorment al bloc diagonal per anar a la manifestació a plaça Universitat a les 18:30!!
8 de març a les 14 h a la sala d'actes de l'FME. Acció organitzada per l'Assemblea de l'FME.

Exposició L'enginy (in)visible. Dones i tecnologia: passat, present i futur"

Es tracta d'una exposició itinerant sobre la representació de la dona en el món de la tecnologia en el passat, el present i el futur. Ha estat promoguda per persones de la UPC, UVic, Societat Catalana de Tecnologia i HP, basada en un treball de recerca de diferents investigadores de la UPC i l'impuls de Núria Salán, professora a l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa, de la UPC, i presidenta de la Societat Catalana de Tecnologia.

S'exposarà al vestíbul de l'FME del 2 de març fins al 2 d'abril del 2018.