Voleu marxar a estudiar a l'estranger? oberta la convocatòria per a sol·licitar plaça per al curs 2018-2019

A partir del 14 de febrer i fins al 7 de març teniu marge per sol·licitar plaça a través de l'e-secretaria.

L'FME promou la mobilitat dels seus estudiants mitjançant acords amb altres Universitats dins del marc de diversos programes de mobilitat internacional, tant sigui a l’estranger (programa Erasmus+, UPC Europa, Amèrica Llatina) com dins del territori de l’Estat espanyol (el programa Sicue). I, recíprocament, acull estudiants d’altres universitats. Els avantatges d’estudiar fora són molts, com ara conèixer una altra universitat i zona geogràfica, ampliar el currículum i cursar assignatures específiques de la universitat de destí.

• Sol·licitud de places convocatòria ordinària (e-Secretaria): del 14 de febrer al 7 de març de 2018.
  • Sol·licitud de places convocatòria extraordinària (e-Secretaria): del 13 de juliol al 4 de setembre de 2018.

Consulteu tota la informació a l'apartat de mobilitat del web FME.