Un estadístic, nou degà de la Facultat d’Economia i Empresa de la UB

Ramon Alemany és catedràtic del Departament d’Econometria, Estadística i Economia Aplicada i professor del Grau en Estadística UB-UPC i ha estat elegit degà en les eleccions celebrades el passat 23 de març.

Ramon Alemany Leira, catedràtic del Departament d’Econometria, Estadística i Economia Aplicada s’ha convertit en el nou degà de la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona, després de superar en segona volta Màrius Domínguez, professor del Departament de Sociologia, per 27 vots a 23.

La presa de possessió del nou degà i el seu equip està prevista el 19 d’abril a la sala de juntes del Rectorat. D’aquesta manera, Alemany substituirà en el càrrec Elisenda Paluzie, que ha estat degana des de l’any 2009 fins al 2017.

Més informació aquí.