Ja hi ha data per la sessió fotogràfica per l'Orla del grau en Matemàtiques 2021!

La crida s'adreça a la promoció 2020-2021 FME del graus en Matemàtiques. La sessió fotogràfica serà dimarts 13 d'abril al matí a la sala de juntes de l'FME.

La sessió fotogràfica per l'Orla 2021 tindrà lloc el dimarts dia 13 d'abril del 2021  a la sala de juntes de l’FME amb l'horari següent:

• Grau en Matemàtiques: a partir de les 13 h

A qui s'adreça?

A tots els estudiants que reuneixen els requisits per sortir al l'orla:

• Grau en Matemàtiques: Els candidats/es rebreu un correu electrònic. El criteri seguit per la selecció ha estat:  estudiantat que acaba els estudis amb el que tenen matriculat aquest curs, o aquells que poden acabar com a màxim en 1 quadrimestre més atès que els queden com a màxim 33 ECTS.
Les llistes de candidats/es són a ATENEA . Si trobeu a faltar a algú que penseu que també hi hauria d'aparèixer, podeu comentar-ho, enviant un correu electrònic a Secretaria de Deganat  deganat.fme@upc.edu. Teniu temps fins al proper 30 de març per fer les consultes pertinents.

Qui ho fa?

L’empresa encarregada és FOTOGRUPAdjuntem la seva proposta específica FME on hi trobareu condicions i de preus, per tal que ja tingueu ja decidit quin “pack” escollir.

Us recomanem que porteu camisa blanca.

Com funciona per apuntar-s'hi? Icona_Nou

Cal que entreu al web Fotogrup i registrar-vos a l'enllaç FME-UPC i reservar hora.

I si no es pot anar a la sessió de fotos del dia 13 d'abril?

En cas que no pugueu venir aquest dia, us podeu posar en contacte directament amb l'empresa FOTOGRUP  (telèfon 934 910 494 o bé via correu electrònic: fotogrup@fotogrup.com). Indiqueu nom i titulació de l'orla, i us donaran orientaran, ja sigui per anar directament a l’estudi fotogràfic per a fer la foto o bé us especificaran els requisits necessaris perquè els envieu una foto amb la resolució i el format adient.