Óscar Rivero guanya el Premi Évariste Galois 2018 pel treball " “Punts i unitats de Stark”

23/02/2018

I Tomás Sanz, també matemàtic FME, rep un accèssit pel treball "“Stable solutions to nonlinear equations with fractional diffusion”

Premi Évariste Galois 2018 de la Societat Catalana de Matemàtiques SCM
Aquest premi per a estudiants, instituït l’any 1962 per la Societat Catalana de Matemàtiques,s'ofereix a un treball d’investigació, bibliogràfic o d’assaig sobre matemàtiques.La dotació del premi és de mil euros (1.000 €). Es poden concedir fins a dos accèssits.
I en l'edició d'enguany, fallat el passat 15 de febrer, corresponents als treballs presentats al 2017, el jurat (composat per Teresa Crespo, Àngel Calsina i Toni Guillamon) va decidir concedir el premi al treball “Punts i unitats de Stark” presentat pel titulat de l'FME i estudiant de doctorat en Matemàtica Aplicada Óscar Rivero Salgado.

El jurat ha valorat la complexitat del tema, l'originalitat dels resultats i la creativitat expositiva de la memòria.

També es va decidir atorgar un accèssit al treball “Stable solutions to nonlinear equations with fractional diffusion” presentat per Tomás Sanz Perela, també matemàtic FME.

Enhorabona Óscar i Tomás!