Oriol Vinyals (FME-UPC) al TOP 35 dels pioners, segons el MIT

L'Oriol Vinyals és llicenciat en Matemàtiques i en Telecomunicacions FME-CFIS de la promoció 2007.

La MIT Technology Review, que publica la prestigiosa institució educativa americana, ha inclòs l'enginyer català Oriol Vinyals en la seva llista anual dels 35 pioners menors de 35 anys als qual cal seguir la pista.

Vinyals en l'actualitat desenvolupa la seva feina a Google Deep Mind, la filial de Googgle dedicada al desenvolupament d'aplicacions en el camp de la intel·ligència artificial. Nascut a Sabadell i format a la UPC i la Universitat de Bekeley (EUA), Vinyals és l'únic espanyol en aquesta edició de la llista que publica el MIT des de fa 16 anys.

L'Oriol Vinyals va cursar doble titulació en Matemàtiques i Telecomunicacions a l'FME-CFIS i es va titular el curs 2007. La tesi de llicenciatura la va fer a l'Institut de Robòtica de la Universitat Carnegie Mellon en Machine Learning and Computer Vision i va ser després quan va entrar en contacte amb el Microsoft Research a Redmond, Washington, i el Google Research in Mountain View, CA.