L'estudiantat de l'FME col·labora en la setmana contra la violència de gènere

21/11/2017

Serà dimecres 22 de novembre a partir de les 12 h, amb l'organització d'una sèrie d'accions en motiu del Dia Internacional de la no-violència contra les dones i les noies, que tindrà lloc el proper 25 de novembre. #NiUnaMenys

L'estudiantat de l'FME vol contribuir i ser present en la celebració de la setmana contra la violència de gènere, que amb l'etiqueta #NiUnaMenys ha estat impulsada per moltes entitats, institucions i organitzacions que cerquen visibilitzar sobre aquesta problemàtica, malauradament massa present en el nostre dia a dia. Aquestes accions de difusió i sensibilització s'emmarquen en motiu del Dia Internacional de la no-violència contra les dones i les noies, que tindrà lloc el proper 25 de novembre i que es clourà a la manifestació convocada per aquest dia a les 18 h a la Pl. Universitat.

Serà dimecres 22 de novembre, a partir de les 12 h (dins la franja cultural), amb tota una sèrie d'accions que tindran lloc al pati de la facultat:

- Exposició de fotografies (vestíbul de la Facultat).

- Xerrada d'una representant de la Fundació Àmbit Prevenció- Dona, familiar d'un dels estudiants de l'FME.

- Dinar solidari organitzat pels estudiants. La recaptació anirà destinada a un dels programes de la Fundació Àmbit Prevenció - Dona.

Accions similars també s'estan fent en altres escoles i facultats veïnes, com és el cas de l'estudiantat de l'ETSEIB.