Les Matemàtiques de la UPC assoleixen el primer lloc a nivell estatal en el NTU Ranking (Rànquig de Taiwan) 2015

14/10/2015

Aquest rànquing posiciona les 500 primeres institucions de tot el món un cop avaluada la productivitat, impacte i excel•lència de la seva producció científica.

El dia 10 d’octubre s’ha publicat l’edició 2015 del Performance Ranking of Scientific Papers for World Universities, editat per la National Taiwan University (NTU), conegut també com a NTU Ranking o Ranking de Taiwan.

Segons aquest rànquing, la UPC es va posicionar per primer cop a la classificació general a l’edició 2014, a la que enguany hi ha millorat posicions passant del lloc 445 al 439. I en el camp de les Matemàtiques, segueix millorant posicions i en puja trenta-una a nivell mundial, ocupant ara el lloc 61. Es col·loca també capdavantera del panorama estatal, passant de la 4a. a la 1a. posició.

Més informació.