El professor de la UPC Amadeu Delshams, ponent de l'acte inaugural del curs 2015-2016 de la Societat Catalana de Matemàtiques

Tindrà lloc dijous 12 de novembre a les 17.30 h a la sala Nicolau d'Olwer de l'Institut d’Estudis Catalans. També es lliurarà la 1a edició del Premi Barcelona Dynamical Systems i per a fer l'assemblea general de socis.

La Societat Catalana de Matemàtiques anuncia l’acte inaugural del curs 2015-2016, durant el qual Amadeu Delshams, professor del Departament de Matemàtiques de la Universitat Politècnica de Catalunya, pronunciarà la xerrada:
Primera edició del Premi Barcelona Dynamical Systems, a continuació tindrà lloc el lliurament del Premi. I per a finalitzar, l’Assemblea General de Socis,
Dia: Dijous, 12 de novembre de 2015, Sala Nicolau d’Olwer, Institut d’Estudis Catalans (C. Carme, 47, de Barcelona)

Hora: 17.30 hores, xerrada
18.00 hores, lliurament del Premi
18:30 hores, Assemblea General de Socis, amb l'ordre del dia seguent:
1. Aprovacio, si escau, de l'acta de l'assemblea anterior.
2. Informe del President sobre activitats fetes i programades.
3. Informe economic i tancament de comptes de 2014.
4. Actualitzacio de quotes i pressupost per al 2016.
5. Torn obert de paraules