Nova data per la conferència "Engagement amb els estudiants de primer d'Enginyeria Civil, a càrrec de M.Rosa Estela (Dept. DECA)

Per indisposició de la ponent. La sessió es posposa pel proper dimarts 15 de maig a les 12 h a l'aula 004

Seminari "Contextualització de les Matemàtiques a les carreres tecnològiques de la UPC"

Ja estan obertes les inscripcions per a participar a aquesta sessió i a les properes fins a final d'aquest curs, aprofiteu l'avinentesa per a planificar-vos i inscriure-us!

Títol conferències i professoratData i llocHorariFormulari inscripció
3. Engagement  amb els estudiants de primer d'Enginyeria Civil, a càrrec de M.Rosa Estela (Dept. Enginyeria Civil i Ambiental UPC)

dimarts 15/05/2018

aula 004

Inscripció oberta
4. Les Matemàtiques de Google, a càrrec de Rafael Bru (Univ. Politècnica de València)

dimecres 23/05/2018

Sala Juntes

Inscripció oberta
5. Numerical Factory: un tast numèric sobre l'ensenyament de les matemàtiques a les enginyeries, a càrrec d'Antonio Susín (Dept. Matemàtiques UPC).

dimarts 05/06/2018

Sala Juntes

Inscripció oberta

La inscripció a cada conferència es tractarà com la d’una jornada ICE. Les inscripcions es tancaran el dia anterior a la celebració de la sessió.

Aquest acte s'organitza amb la col·laboració de l'ICE, l'FME i el Departament de Matemàtiques de la UPC.