Joan Bruna, titulat FME, el primer convidat de la BGSMath Mentoring Sessions

És la primera d'una sèrie de trobades que organitza la BGSMath, adreçades a estudiants de màster/doctorat, perquè puguin conèixer de primera mà trajectòries de matemàtics d'èxit.

BGSMath Mentoring Sessions

La BGSMath inicia una sèrie de trobades per tal que els estudiants de màster/doctorat i joves investigadors puguin conèixer de primera mà trajectòries professionals de matemàtics d´èxit, i poder aprendre d’elles per a la gestió de la seva carrera profession.

El  primer convidat d'aquestes sessions és el Dr. Joan Bruna (titulat FME i actualment al Courant Institute, NYU; Mathematics and Data Science Group). En una entrevista/conversa amb el prof. Marc Noy, seguida d'un debat amb el públic, el Dr. Bruna ens explicarà les seves decisions i motivacions per haver alternat empresa i acadèmia en una carrera que ha desenvolupat internacionalment (França; USA) i on ha ocupat posicions en start-up's, gran indùstria i el mòn acadèmic mès prestigiós.

La trobada tindrà lloc el 21 de febrer a les 15.30, a la Sala de Juntes de la Facultat de Matemàtiques i Estadística, UPC.

Us convidem a assistir-hi.