Campanya contra els Micromasclismes a la UPC - Novembre 2019

02/12/2019

Aquest mes toca el torn a l'EEBE i proposa un vídeo realitzat per un grup d'alumnes de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida.

Aquest és el recurs que proposa l'EEBE per aquest mes:

Aquest vídeo l'ha realitzat un grup d'alumnes de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida per a sensibilitzar sobre la violència masclista a les xarxes socials en el marc d'una assignatura on treballen l'aprenentatge-servei i on hi participa el Centre Dolors Piera d'Igualtat d'Oportunitats i Promoció de les Dones.

"Campanya 10 mesos contra els micromasclismes", la campanya de sensibilització de Responsables d'Igualtat dels centres docents de la UPC.

Cada mes un centre docent UPC triarà un recurs existent, farà difusió del recurs al seu portal web sota un lema o títol, i la resta de centres docents secundaran la iniciativa. Aquesta campànya, iniciada al mes de novembre de 2018, s'ha previst que tingui una durada de 10 mesos. Podeu consultar la campanya, recursos i torns en aquest enllaç