Escalfant motors per l'acte de graduació als titulats en Matemàtiques i Estadística de la Promoció FME 2016

La trobada serà divendres 11 de novembre de 2016 a les 18.30 h a l'auditori del Vèrtex. Es lliuraran diplomes als titulats de grau, màster i doctorat del curs 2015-2016.

Acte de reconeixement de l'FME a la promoció 2016

El dia 11 de novembre de 2016 a les 18.30 h tindrà lloc el lliurament de diplomes a tots els estudiants i estudiantes que han acabat els estudis de grau, màster o doctorat a l'FME durant el curs 2015/2016. L’acte es farà conjuntament per als estudis de matemàtiques i d'estadística i tindrà lloc a l'auditori del Vèrtex del Campus Nord.

Es tracta d'un acte festiu per als estudiants recentment titulats, familiars i professors per celebrar l'acabament dels estudis, en el qual es lliura un diploma de l’FME (que no té validesa legal, atès que el títol oficial l'emet el Ministeri).

3 Premis Accenture al millor expedient del MESIO UPC-UB, del Grau d'Estadística UB-UPC i del Grau de Matemàtiques

L'empresa Accenture atorga 3 premis als millors expedients acadèmics del Grau en Matemàtiques, del Grau en Estadística UB-UPC i del Màster en Estadística i Investigació Operariva - MESIO UPC-UB. Aíxí doncs, a banda del lliurament de diplomes també s'entregaran 3 premis Accenture.

Confirmacions per assistir a l'acte Icona_Nou

Empleneu aquest formulari per confirmar la vostra assistència a l'acte (podeu venir acompanyats de familiars i amics). Teniu temps fins dilluns 7 de novembre.

I després del lliurament... Sopar!

En acabar l’acte, tothom qui ho desitgi (titulats i titulades, familiars, padrins, membres de l'equip directiu i del professorat de la Facultat), s’ha organitzat un sopar buffet a peu dret a la Cafeteria del Vèrtex (situada al mateix lloc de l'acte). El preu serà de 22 € per persona.

En cas que us animeu al sopar, cal fer el pagament en efectiu a Consergeria de l’FME (Horari 9 -20 h o contactar per telèfon al 93 401 58 80,) abans del 7 de novembre al migdia.

Fotos i vídeo de l'acte de lliurament de l'any anterior: enllaç

Amb la col·laboració de: