Programa Professors i Ciència de la Fundació Catalunya-La Pedrera 2014

Programa d'excel·lència per a professorat de secundària de ciències de Catalunya per a l'Estímul de les vocacions científiques entre els alumnes.

L'FME col·labora en aquest programa en l'organització del curs:

Les matemàtiques en el món real: necessitats de càlcul de les ciències i les enginyeries

que tindrà lloc els dimecres 14, 21 i 28 de maig de 2014 de 16 a 19h a l'FME.

Descripció:
Avui en dia, les ciències i les enginyeries fan un ús intensiu de mètodes numèrics i de simulació numèrica perquè els problemes que plantegen són molt complexos i no tenen una solució que es pugui expressar amb una simple fórmula. En aquest curs es veurà que hi ha situacions reals molt elementals que també requereixen algun tipus de mètode numèric, prou senzill com per poder-se implementar en un full de càlcul, però que decididament va més enllà de fer unes poques operacions en una calculadora científica. Es veuran exemples senzills aplicables a l'aula de secundària i es farà una xerrada a càrrec d'un investigador de la UPC sobre un tema de recerca actual en aquesta àrea.

Més informació aquí.

Professors i ciència és un programa impulsat per la Fundació Catalunya-La Pedrera que ofereix formació al professorat de secundària de ciències de Catalunya. Vol contribuir a millorar la seva formació continua i la seva especialització, en les respectives àrees de coneixement, perquè pugui revertir en el seu dia a dia a les aules, fomentant així l’estímul de les vocacions científiques entre els seus alumnes.

Inscripcions del 21 de març al 6 d'abril.

fotoMostra