Eleccions a la Junta de Facultat FME- Vacants 2017: publicació cens definitiu i inici període de presentació candidatures

A partir del dia 2 de novembre, ja es poden consultar els censos definitius i presentar candidatures, seguint el formulari estandaritzat.

CONVOCATÒRIA D’ELECCIONS PER A LA RENOVACIÓ DE VACANTS DE LA JUNTA DE FACULTAT DE LA FACULTAT DE MATEMÀTIQUES I ESTADÍSTICA (FME)

Les votacions seran el 22 de novembre d'11 a 15.30 h a la sala de juntes de l'FME.

Atès que la Junta de Facultat és elegida per un període de 2 anys i que el període actual finalitza durant el curs 2018-2019, el degà de l’FME convoca eleccions per a la renovació de vacants a la Junta de Facultat de l’FME que, en aquest cas, afecta a la representació del personal docent i investigador PDI- A del Departament d’Estadística i Investigació Operativa, al PDI-B, i a l’estudiantat.

Trobareu tota la informació sobre aquestes eleccions aquí.