El Club de GO de l’FME participarà al XXXIV Torneig de Go de Barcelona

Tindrà lloc els dies 20 i 21 de febrer d’enguany organitzat pel Grup de Go La Pedra.

Anys ençà, un grup d’estudiants de l’FME van crear un club de Go... però què és el GO?

És un joc d'estratègia de tauler per a dos jugadors originari de la Xina, similar als escacs, aquí poc conegut però sí a Europa i sobretot, a Orient. Els seus aspectes computacionals i matemàtics el fan molt atractiu per als matemàtics. Trobareu més informació sobre aquest joc a https://gogameguru.com/what-is-go/

A Barcelona hi ha un club de Go, i poca cosa més: el de l’FME va anar passant èpoques amb més activitat que altres però durant aquest curs, l'activitat s’ha anat revifant gràcies a l’impuls d'alguns estudiants de la Facultat, encapçalats per Juan Manuel Losada i Enrique Jiménez. Tothom que estigui encuriosit i interessat en conèixer aquest joc, els membres del Club de Go de l’FME es troben cada divendres a les 14 h a l’aula 103 de la Facultat per jugar.

Durant aquest mes s’estan intensificant les trobades i els entrenaments perquè membres del Club de Go de l’FME tenen previst participar al Campionat de XXXIV TORNEIG DE GO DE BARCELONA -GO SEIGEN TOURNAMENT, Torneig de classe A. classificatori per a la final d'Espanya, que tindrà lloc els dies 20 i 21 de Febrer 2016 a Barcelona - #bcn2016go.

Si voleu informació sobre el Club de Go de FME, podeu contactar amb: juanlosada10@hotmail.com