Dues mencions d'honor per a la Delegació Catalana a la VI Fase Nacional de los concursos tipo "Incubadora de sondeos y experimentos"

Van ser per als treballs presentats pel SES Joan Triadú de Ribes de Freser (categoria de 1r i 2n ESO) i per l'Escola THAU de Sant Cugat en la categoria de 3r i 4t d'ESO.

El passat 29 i 30 de juny va tenir lloc la VI Fase Nacional de los concurso tipo Incubadora de Sondeos y Experimentos, on la Delegació catalana del Planter 2016 van obtenir dues mencions d'honor:

La primera va ser per al treball: Eres proporcionado? Estudio antropométrico comparativo de los cánones de proporción humana, presentant per  l’equip de 1r i 2n ESO del SES Joan Triadú de Ribes de Freser, integrat per Anna Bernadas, Pau Comas, Miquel García-Marron i Sanandi Zamboraín amb el tutor Marc Valls.

I la segona va ser per al treball de 3r i 4t ESO presentat per l’Escola THAU de Sant Cugat del Vallès ‘(Des)encriptando banderas’, integrat per Pol Guàrdia i Laura Serra amb la tutora Rut Garriga.

Enguany, l'organització ha estat encomanada a la Facultad de Ciencias de Extremadura i la Sociedad de Estadística e Investigación Operativa. Aquí podreu trobar imatges de l'activitat.