Commemoració del 25 de Novembre a l'FME: Concentració a les 11 h al pati FME

Amb motiu del 25N-Dia Internacional per l'erradicació de la violència contra les dones, l'FME, la Biblioteca, el CFIS, la Delegació i l'Assemblea FME i l'IRI us proposen trobar-nos a les 11 h al patí de l'FME per dir PROU!

Celebració del 25 N a l'FME

Accions per a la informació i sensibilització per l'erradicació de la violència contar les dones.
Al vestíbul de l'FME:
    • Vitrina amb llibres sobre la temàtica adquirits per la Biblioteca FME.
A les 11 h al pati FME: concentració de tot l'estudiantat, PDI i PAS per fer l'acte central de la celebració:
  • Salutació i lectura del Manifest 25N de la comissió Dones i Ciència del CIC (Consell Interuniversitari Català) per part de PDI, PAS i Estudiantat FME-CFIS.
  • Presentació de la Bústia d'agressions, impulsada des de l'Assemblea FME en coordinació amb les assemblees d'estudiants de la Diagonal, amb l'objectiu d'esdevenir una eina útil i efectiva perquè les estudiants del campus puguin rebre resposta des del mateix alumnat a qualsevol articulació de dominació. Aquest protocol englobarà doncs agressions LGBTI-fòbiques, masclistes i racistes i estarà alineat amb el protocol de l'Oficina d'Igualtat de la UPC.
El Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius de la UPC han editat un butlletí especial amb motiu del 25N "Les biblioteques també diem PROU!".

Celebració del 25N a la UPC  #25NUPC

L'acte institucional de la UPC tindrà lloc a les 12 h a la pl. Constel·lacions davant la porta de la Biblioteca Ferrater.

Més Informació 25N UPC.

En el marc del 25N s'ha previst realitzar aquest taller adreçat a la comunitat PDI i PAS de la UPC:

Taller Comunicació Igualitària (places exhaurides)

• Dia i horari: 30/11/2022, de 12 a 14 hores. Format: en línia
  • Inscripcions ICE (PDI): https://gcice.upc.edu/fitxa_cursos.asp?id=55303
  • Inscripcions SDP (PAS): Portal de Formació inscripcions obertes fins al 21/11/2022