Acte d'Investidura doctor honoris causa del Prof. Kip. S. Thorne: invitació especial per als estudiants de Grau i Màster en Matemàtiques de l'FME

Si voleu ser un dels 12 estudiants escollits per a saludar personalment a aquest prestigiós científic expert en el camp de la física teòrica i gravitacional, preneu nota del què heu de fer.

El dijous 25 de maig a les 11:30 h tindrà lloc l'acte d'investidura doctor honoris causa del Prof. Kip S. Thorne a l'Auditori de l'edifici Vèrtex, i es disposen d'unes 40 places reservades per a estudiants del graus en enginyeria física i matemàtiques, una dotzena dels quals tindran l'oportunitat de saludar personalment al Prof. Kip S. Thorne.  Aquest científic és un dels màxims experts mundials en els camps de la física teòrica, la física gravitacional i l’astrofísica i que en la seva faceta de divulgador científic, va ser assessor científic i productor executiu de la pel·lícula Interestelar, dirigida per Christopher Nolan.

Si esteu interessats en assistir a l'acte us heu d'inscriure a https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScUtzgVSjVvpS0C1qAnlX5_XM8UcgE_LXG86-_HC63OXY6tKA/viewform

Entre tots els inscrits, els 10 o 12 que tinguin millor expedient, a banda d'assistir a l'acte podran saludar al Prof. Kip S. Thorne. I la resta d'assistents serà escollit per sorteig entre tots els inscrits.

Amb motiu de la investidura, la mateixa setmana es faran a la UPC les activitats següents:

Des de l’FME us animem a participar en totes aquestes activitats, serà una oportunitat única de poder saludar una personalitat científica tan rellevant i qui sap si futur premi Nobel

El professor Kip S. Thorne és un dels màxims experts mundials en els camps de la física teòrica, la física gravitacional i l’astrofísica. La seva trajectòria professional ha destacat en diverses àrees científiques, com ara la gravitació, l’òptica o l’astrofísica, però també en àrees marcadament tecnològiques, com ara el disseny d’algorismes de processament del senyal.

L’acte d’investidura tindrà lloc el 25 de maig a les 11.30 hores, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex i es podrà seguir en directe per tv.upc.edu.

Més informació al web de la UPC.