Conferència inaugural Estalmat 2016-2017

Quan?

08/10/2016 de 09:00 a 11:00 (Europe/Madrid / UTC200)

iCal

El projecte Estalmat (Detecció i Estímul del talent precoç en matemàtiques) es va iniciar a partir d'un projecte de la Real Academia de Ciencias l’any 2000 i a Catalunya van recollir la idea la FEEMCAT (Federació d'Entitats per a l'Ensenyament de les Matemàtiques de Catalunya) i la SCM (Societat Catalana de Matemàtiques) i es va engegar l'activitat el curs 2003-2004.

Està dirigit a nois i noies de Catalunya que cursen 2n i 3r d’ESO, que han superat la fase de selecció i que reben durant 2 anys, classes de matemàtiques de temes no curriculars que estan impartides per professors i professores de matemàtiques de diferents instituts d’ensenyament secundari i universitats de Catalunya.

El projecte Estalmat-Catalunya està finançat també per l'Obra Social de Caixabank i rep la col·laboració de la FECYT, de la Fundació provada CELLEX, del departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i de Casio.

El proper dissabte 8 d’octubre hi haurà la inauguració del curs 2016-2017 a la sala d’actes de la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la Universitat Politècnica de Catalunya on estan convidats els i les alumnes amb les seves famílies.