Certificats

Què és un certificat?

La certificació acadèmica personal és un document que reconeix oficialment i per escrit dades acadèmiques de l'estudianta o l'estudiant, indicant les assignatures cursades, nombre de crèdits i les qualificacions obtingudes.

Si no es requereix el document signat i segellat oficial, es pot obtenir còpia de l'expedient acadèmic a través de l' E-secretaria (apartat Expedient -> Documentació)

Com es demana?

• A E-Secretaria.
  • Pagant la taxa d'expedició del certificat:
    • mitjançant targeta de crèdit o Línia Oberta a l'E-secretaria, o bé
    • a l'entitat bancària amb els impresos que es poden imprimir en el moment de fer la sol·licitud

Podeu consultar el preu en el: Decret de preus públics.

Com el rebo?

Un cop el certificat estigui pagat i signat el podràs descarregar (original digital, signat electrònicament i amb codi de verificació) des de l'e-secretaria.

Contacte

Si després d’haver llegit aquesta pàgina encara tens dubtes, contacta’ns a través de a través de l'eina DEMANA de Gestió Acadèmica de la nostra facultat. Selecciona el tipus de tràmit Certificats – Altres dubtes.