Resultat de la 14a edició del concurs Planter de Sondeigs i Experiments 2023: Veredicte i fotos

L'acte de lliurament de premis de la 14a edició del Concurs Planter de Sondeigs i Experiments va tenir lloc dijous 1 de juny a les 17h30 a l'auditori de la Facultat de Lletres de la UAB, en format presencial i també en connexió virtual via google meet. Els tres treballs guanyadors representaran Catalunya a la Fase Nacional Incubadora de Sondeos y Experimentos que enguany serà a Saragossa els dies 27, 28 i 29 de juny de 2023. Enhorabona a tothom, guardonats i participants, i fins a l'any vinent!

Dades de participació 14a edició del Planter 2023

• Treballs presentats: 75
  • Alumnat implicat: 239
  • Tutors i tutores:  19
  • Centres docents: 17

Aquesta edició s'ha caracteritzat per la presentació d'uns treballs molt experimentals i força interdisciplinaris, seguint la tendència dels darrers anys.

Enguany també s'ha destacat que la meitat dels tutors i tutores participants són novells, és a dir que és la primera vegada que presenten treballs. I això és molt important per ampliar el radi d'acció i consolidar el Planter com una eina i un estímul a l'hora de treballar l'estadística a l'aula. I com a exemple, citar el cas de l'IES Josep Lladonosa de Lleida, que ha presentat 22 treballs amb 3 tutors molt implicats.

Agraïment de nou a totes les institucions col·laboradores d'aquesta iniciativa tan transversal, així com als membres del jurat que han participat en les deliberacions per definir el veredicte final.