Grau en Matemàtiques en 3 anys

Pla d'estudis per cursar el grau en Matemàtiques en 3 anys o 3 anys i mig. Les/els estudiants que desitgin acollir-se a aquesta opció han de contactar amb el/la cap d'estudis de Matemàtiques.

Pla d'estudis per cursar el grau en Matemàtiques en 3 anys o 3 anys i mig.

1er CURS - Q1 1er CURS - Q2
Càlcul en una variable Àlgebra lineal Càlcul diferencial Topologia
Programació matemàtica Informàtica Àlgebra lineal numèrica Matemàtica discreta

Fonaments de la Matemàtica

(aquesta assignatura es cursa amb estudiantat del CFIS)

Geometria afí i euclidiana

2n CURS - Q1 2n CURS - Q2
Càlcul integral Àlgebra Multilineal i Geometria Funcions de variable complexa Estadística
Algorísmia Teoria de la Probabilitat Física Anàlisi Real
Equacions diferencials ordinàries Equacions en derivades parcials
3r CURS - Q1 3r CURS - Q2
Optativa 1 Optativa 2 Optativa 3 Optativa 4
Càlcul Numèric Models Matemàtics de la Tecnologia Models Matemàtics de la Física Geometria Diferencial

Estructures Algebraiques

(Es perd una hora setmanal de classe d'aquesta assignatura per solapament amb Models Matemàtiques de la Tecnologia)

4t CURS - Q1
Optativa 5 Optativa 6

Treball de Fi de Grau

Alternativament, per cursar el grau en Matemàtiques en 3 anys, es poden cursar optatives del grau en Estadística per les tardes, o bé fer pràctiques en empresa (12 crèdits) durant l'estiu entre el 2n i el 3r curs. El TFG es realitzaria durant el segon quadrimestre del tercer curs, amb la possibilitat de defensar-lo al setembre.