Doble grau en Matemàtiques i Música UPC-ESMUC

Presentació de l'únic doble grau en Matemàtiques i Música proposat al Sistema Universitari Català

DOBLE GRAU EN MATEMÀTIQUES I MÚSICA UPC-ESMUC

Per què aquest doble grau?

Al llarg dels gairebé 30 anys d’existència de l’FME hem detectat que molts estudiants de matemàtiques tenen vocació musical i han estudiat el grau professional. Quan arriben a la universitat han hagut de triar entre les matemàtiques i la música. Alguns han fet les dues titulacions pel seu compte, però els ha costat molts anys per la falta d’un pla d’estudis adaptat. Aquest pla de doble titulació pretén paliar aquesta mancança.

Per què a l’FME i a l’ESMUC?

Perquè ambdós centres tenen una reputació de qualitat, alt nivell i exigència acadèmica que atrauen el millor estudiantat de cada estudi. Els estudis de matemàtiques de la Facultat de Matemàtiques i Estadística han estat acreditats amb excel·lència per l’AQU Catalunya.

A qui està adreçat?

Estudiantat amb altes capacitats tant per a les matemàtiques com per a la música.

Quines especialitats es podran cursar?

De les titulacions de l’ESMUC, es podrà cursar aquest doble grau per a les especialitats d’interpretació i de composició.

Nombre màxim de places

Un màxim de 5 places de nou accés per any.

On s’impartirà?

Les assignatures de matemàtiques es faran a la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME) de la UPC (Pau Gargallo, 14, 08028 Barcelona) i les de música s’impartiran a l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC) C/Padilla, 155 (Edifici L’Auditori), 08013 Barcelona).

Condicions d’accés:

• Nota de tall del grau en Matemàtiques.
  • Superar la prova d’accés de l’ESMUC.
  • Superar una prova específica de matemàtiques.
  • Una comissió d’accés triarà els millors candidats a partir de les tres dades.

Pla d’estudis

• S’haurà de cursar 420 crèdits i se’n convalidaran 60. Els pla d’estudis es reparteix en 10 quadrimestres acadèmics (cinc cursos).
  • Pla d’estudis personalitzat.
  • Horaris adaptats a les necessitats individuals.
  • Pla d’estudis desenvolupat per cursos (exemple- pla d'estudis provisional Mates-Piano)

• Gestió de la matrícula en ambdós centres.
  • Convalidació automàtica d'assignatures.

Més informació i contacte

Informacio.fme@upc.edu   Formulari contacte ESMUC