Doble titulació en Matemàtiques i Música UPC-ESMUC

Única titulació conjunta de Matemàtiques i Música a Catalunya. Informació i formulari d'inscripció a l'interior.

DOBLE TITULACIÓ EN MATEMÀTIQUES I TÍTOL SUPERIOR DE MÚSICA UPC-ESMUC

Per què aquest doble titulació?

Al llarg dels gairebé 30 anys d’existència de l’FME hem detectat que molts estudiants de matemàtiques tenen vocació musical i han estudiat el grau professional. Quan arriben a la universitat han hagut de triar entre les matemàtiques i la música. Alguns han fet les dues titulacions pel seu compte, però els ha costat molts anys per la falta d’un pla d’estudis adaptat. Aquest pla de doble titulació pretén pal·liar aquesta mancança.

Per què a l’FME i a l’ESMUC?

Perquè ambdós centres tenen una reputació de qualitat, alt nivell i exigència acadèmica que atrauen el millor estudiantat de cada estudi. Els estudis de matemàtiques de la Facultat de Matemàtiques i Estadística han estat acreditats amb excel·lència per l’AQU Catalunya.

Clip de presentació  - Díptics de presentació vCAT   vENG   vESP

A qui s'adreçat?

Estudiantat amb altes capacitats tant per a les matemàtiques com per a la música.

On s’impartirà?

Les assignatures de matemàtiques es faran a la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME) de la UPC (Pau Gargallo, 14, 08028 Barcelona) i les de música s’impartiran a l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC) C/Padilla, 155 (Edifici L’Auditori), 08013 Barcelona).

Condicions d’accés:

• Ser admès al Grau en Matemàtiques de l'FME per preinscripció o trasllat.
  • Superar la prova d’accés de l’ESMUC.
  • Superar una prova d'accés específica de matemàtiques. DATA LÍMIT D'INSCRIPCIÓ: 16 DE MAIG
  • Una comissió d’accés triarà els millors candidats a partir de les tres dades.

Com serà la prova d'accés específica de matemàtiques?

Pla d’estudis

• Gestió de la matrícula en ambdós centres.
  • Convalidació automàtica d'assignatures.

Més informació i contacte

fme.informacio@upc.edu    info@esmuc.cat  ESMUC