Doble titulació en Matemàtiques i Música UPC-ESMUC

Única titulació conjunta de Matemàtiques i Música a Catalunya. Informació i formulari d'inscripció a l'interior.

DOBLE TITULACIÓ EN MATEMÀTIQUES I TÍTOL SUPERIOR DE MÚSICA UPC-ESMUC

Per què aquest doble titulació?

Al llarg dels gairebé 30 anys d’existència de l’FME hem detectat que molts estudiants de matemàtiques tenen vocació musical i han estudiat el grau professional. Quan arriben a la universitat han hagut de triar entre les matemàtiques i la música. Alguns han fet les dues titulacions pel seu compte, però els ha costat molts anys per la falta d’un pla d’estudis adaptat. Aquest pla de doble titulació pretén pal·liar aquesta mancança.

Per què a l’FME i a l’ESMUC?

Perquè ambdós centres tenen una reputació de qualitat, alt nivell i exigència acadèmica que atrauen el millor estudiantat de cada estudi. Els estudis de matemàtiques de la Facultat de Matemàtiques i Estadística han estat acreditats amb excel·lència per l’AQU Catalunya.

Descarregueu-vos el díptic vCAT vENG

A qui s'adreçat?

Estudiantat amb altes capacitats tant per a les matemàtiques com per a la música.

On s’impartirà?

Les assignatures de matemàtiques es faran a la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME) de la UPC (Pau Gargallo, 14, 08028 Barcelona) i les de música s’impartiran a l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC) C/Padilla, 155 (Edifici L’Auditori), 08013 Barcelona).

Condicions d’accés:

• Nota de tall del grau en Matemàtiques.
  • Superar la prova d’accés de l’ESMUC.
  • Superar una prova d'accés específica de matemàtiques.
  • Una comissió d’accés triarà els millors candidats a partir de les tres dades.

Com serà la prova d'accés específica de matemàtiques?:

• Dia: Dilluns 13 de juliol (a confirmar)
  • Lloc: Edifici Facultat de Matemàtiques i Estadística (obriu en una finestra nova), c/ Pau Gargallo, 14 - 08028 Barcelona.
  • Hora: 9:00 h a 18:00 h (hora de finalització aproximada).
  • Formulari d'inscripció (data límit d'inscripció a la prova: 20 juny 2020)
  • La prova d'accés constarà de dues parts, en sessions de matí i tarda: la 1a part serà un qüestionari de preguntes de matemàtiques de tot el temari de 1r i 2n de batxillerat, amb resposta tancada (és a dir, a escollir-ne una entre diverses possibilitats) i una 2a part: sessió de problemes de matemàtiques.
  • Entre la 1a i 2a part de la prova tindrà lloc un dinar a càrrec del Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS) de la UPC.

Pla d’estudis

• Gestió de la matrícula en ambdós centres.
  • Convalidació automàtica d'assignatures.

Més informació i contacte

fme.informacio@upc.edu    info@esmuc.cat  ESMUC