Resultat de la 13a edició del concurs Planter de Sondeigs i Experiments 2022: Veredicte i fotos

L'acte de lliurament de premis de la 13a edició del Concurs Planter de Sondeigs i Experiments va tenir lloc dijous 2 de juny a les 17h30 a l'Aula Magna de la Facultat d'Economia i Empresa de la UB, en format presencial i també en connexió virtual via google meet.  Els tres treballs guanyadors representaran Catalunya a la Fase Nacional Incubadora de Sondeos y Experimentos que enguany serà a Toledo els dies 23, 24 i 25 de juny de 2022,  recuperant també el format presencial. Enhorabona a tothom, guardonats i participants, i fins a l'any vinent!

Dades de participació 13a edició del Planter 2022

• Treballs presentats: 50
  • Alumnat  implicat: 158
  • Tutors i tutores:  20
  • Centres docents: 17

Aquesta edició s'ha caracteritzat per la presentació d'uns treballs molt experimentals i força interdisciplinaris, seguint la tendència de l'any passat. Quins temes han interessat a l'alumnat de secundària i batxillerat?

1. Edició Súper Experimentadora! Per segon any consecutiu experiments de tota mena: físics, tecnològics, d’alimentació, química...
  2. Encara algun treball sobre la pandèmia, i en concret l’anàlisi post.
  3. L’esport, alimentació i salut
  4. Xarxes socials i el seu ús entre els joves
  5. Ecologia, medi ambient i salut... Cal cuidar el món!

Agraïment de nou a totes les institucions col·laboradores d'aquesta iniciativa tan transversal, així com als membres del jurat que han participat en les deliberacions per definir el veredicte final.