Triple podi pels 3 equips catalans participants a la Fase Nacional Incubadora de Sondeos 2022

27/06/2022

Guanyadors absoluts ex-aequo de les categories de 3r-4t ESO i Batxillerat, i menció per a l'equip de 1r-2n ESO. La XV Fase Nacional de treballs d'estadística organitzada per la SEIO va tenir lloc del 23 al 25 de juny a Toledo. #OrgullEquipsPlanter2022

Els treballs guanyadors de les 3 categories del concurs Planter de Sondeigs i Experiments de treballs d'estadística participen en la Fase Nacional Incubadora de Sondeos y Experimentos que organitza la Sociedad Española de Estadística e Investigación Operativa (SEIO). Enllaç directe al veredicte del jurat (encara no disponible).

La delegació catalana acostuma a obtenir bons resultats, però aquesta edició 2022 ha estat la més exitosa fins al moment: Guanyadors absoluts ex-aequo de les categories de 3r-4t ESO i Batxillerat, i menció per a l'equip de 1r-2n ESO. #OrgullEquipsPlanter2022!!!

Aquests són els equips guanyadors:

Treball guanyador ex-aequo del 1r premi, categoria 3r i 4t d’ESO

TUTORA

ALUMNES

Census  At School BCN-NYC

Lucía Bayo Delgado
Kexi Wei
Yujie Bai
Noa Vilaboa Parrón
Kai Lucas Blacha Fernández
Laura Miró Pellicer

INS Salvador Espriu

Barcelona

Treball guanyador ex-aequo del 1r premi, categoria Batxillerat i Cicles Formatius

TUTOR/A

ALUMNE

POBLACIÓ

Estrès: la cendra de la generació del futur

Sandra Entrena Ortega

Guillem Boigues Coll

Escola Virolai

Barcelona

Menció especial 1r-2n ESO

TUTOR/A

ALUMNES

POBLACIÓ

Galàxies. Relació entre el bulb i el seu halo

Andreu Arbó Tarbado

Marc Daniel Calugar
Montserrat Moreno Barberà
Kristian Dostadinove Pichurov

Institut Torre Vicens

Lleida

Des de l'organització del concurs Planter no podem estar més contents i satisfets d'aquest resultat, que posa en valor la feina ben feta d'alumnat i professorat dels 3 centres docents guanyadors. Volem traslladar també aquest reconeixement a tots els equips participants del Planter d'enguany,  perquè aquests premis siguin una motivació extra per a tothom i els convidi a treballar i a experimentar amb l'estadística. Enhorabona als guardonats i ens emplacem a la pròxima edició del Planter.

Algunes fotos de la Fase Nacional a Toledo