Primera trobada estudiantat de 1r curs del Grau en Matemàtiques amb els seus mentors i mentores

27/09/2018

Atenció estudiantat de 1r del GM, preneu-ne nota: serà dimecres 3 d'octubre a les 13 h a l'aula 005 de l'FME.

Comencem el programa amb la primera trobada entre l'estudiantat de 1r del GM i els seus mentors i mentores: serà dimecres 3 d'octubre a les 13 h a l'aula 005 de l'FME. Hi estan convocats 38 estudiants (22 nois - 60,5 % i 15 noies - 39,5% ) i tenim 17 mentors/es (13 nois i 4 noies, un percentatge no gaire paritari).

Programa "Mentories entre iguals a l'FME"

Amb l'objectiu d'acollir els estudiants de nou ingrés del Grau en Matemàtiques, acompanyar-los en la transició Batxillerat-Universitat i facilitar la seva ràpida integració en la vida universitària, l'FME-UPC dona continuitat al programa de Mentories FME per al curs 2018-2019, en el qual estudiantat de cursos superiors fan de "mentors" a l'estudiantat de primer curs i que es planteja com a acció paral·lela a les tutories tradicionals, en les quals els "tutors" són el professor/cap d'estudis.

El projecte s'adreça a tots els nous estudiants del Grau en Matemàtiques: es convidarà tothom que hi participi i es farà convocatòria pública perquè s'assisteixi a les sessions col·lectives (que seran dues durant el primer Quadrimestre). Una vegada iniciat i presentat el programa, serà opcional si els estudiants volen continuar participant-hi.

A tot l'estudiantat de 1r del GM, us convidem a assistir a aquesta trobada, pensem que és molt important i que ben segur que us ajudarà i us aportarà molt.