Primera edició del concurs UPC INTEGRATION BEE

El guanyador va ser Abel Doñate, estudiant de 3r curs del CFIS (Mates -Física).

INTEGRATION BEE UPC

El passat dijous 4 de maig a la tarda va tenir lloc el 1r UPC Integration Bee, un concurs d’integració en una variable, destinat a fomentar les matemàtiques de forma lúdica entre els estudiants de la UPC. La iniciativa, patrocinada pel CFIS, ha estat impulsada per un grup d’estudiants de l’àmbit de les matemàtiques i l’enginyeria.

Al concurs, que va tenir lloc a les aules de l'FME, es van inscriure prop de 50 persones, de les quals 8 van classificar-se per a competir en rondes 1 contra 1 a la pissarra, seguint l’estructura de quarts de final, semifinals i final. El guanyador del concurs va ser Abel Doñate, de tercer de Matemàtiques-Física, en una final molt disputada contra Bernat Pagès, de primer de Matemàtiques-Dades, que va quedar en segon lloc. Hi va haver un bolígraf del concurs per a tots els participants i menjar durant tot l’esdeveniment.

Enhorabona als guanyadors i cap a la 2a edició!