1st UPC Integration Bee: concurs d'integrals en una variable per estudiants de grau

L'Integration Bee se celebrarà el 4 de maig a la tarda a les aules de l'FME, i compta amb el patrocini del CFIS. La participació és oberta a tothom.

1r Concurs "UPC INTEGRATION BEE"

Qui ho organitza:

Un grup d'estudiants de l'àmbit de les matemàtiques i l'enginyeria amb il·lusió de posar reptes on tothom pugui divertir-se. Han creat aquest concurs amb l'objectiu de fomentar les matemàtiques de forma lúdica entre els estudiants de la UPC, facin el grau que facin. És per això que hem dissenyat el concurs de forma que els coneixements de primer curs de carrera siguin suficients per participar.

El concurs:

Basat en l'MIT Integration Bee, enguany es presenta el primer Integration Bee de la UPC, amb menjar i premis valorats en 150 €!

L'Integration Bee és un concurs d'integrals en una variable per estudiants de grau que se celebrarà el 4 de maig a la tarda a les aules de l'FME, amb participació oberta a tothom. Està dissenyat de manera que els coneixements de primer curs siguin suficients per participar. El concurs consisteix en dues rondes: una anònima eliminatòria i una d'eliminació directa 1 vs 1.

Més informació i inscripcions a:

Aquest concurs compta amb el patrocini del Centre de Formació Interdisciplinari Superior de la UPC- CFIS