Nou èxit dels representants UPC en el concurs mundial 'International Collegiate Programming Contest'

08/04/2019

L'equip format per en Miquel Ortega, en Jan Olivetti i Cesc Folch Aldehuelo, tots tres estudiants de matemàtiques i informàtica del CFIS van obtenir un meritori 21a posició a la final mundial d'aquest concurs de programació algorítmica per a estudiants universitaris.

A l'FME-FIB-CFIS-UPC tornem a estar d'enhorabona: el passat 4 d'abril, l'equip format per en Miquel Ortega, en Jan Olivetti i Cesc Folch Aldehuelo, tots tres estudiants de matemàtiques i informàtica del CFIS van representar la UPC i la regió sud-oest d'Europa a la final mundial de l'International Collegiate Programming Contest que va tenir lloc a Porto, i van aconseguir una destacada 21a posició. Acompanyats pel professor Salvador Roura (Departament Ciències de la Computació de la UPC) l'alma mater d'aquest tipus d'activitats i de concursos, aquest equip ja havia obtingut una 3a plaça al concurs SWERC que els va permetre classificar-se per aquesta final mundial.

Què és l'International Collegiate Programming Contest?

El International Collegiate Programming Contest és un concurs de programació algorítmica per a estudiants universitaris. Els equips de tres, que representen la seva universitat, treballen per resoldre els problemes més reals, fomentant la col·laboració, la creativitat, la innovació i la capacitat de realitzar-se sota pressió. És considerat com el concurs de programació més antic, més gran i més prestigiós del món.

Com sempre, felicitats a tot l'equip UPC per l'esforç, el talent i per aquest meritori 21è lloc.