Nou èxit dels equips FME-CFIS-UPC al concurs de programació SWERC 2018

La UPC, globalment la millor universitat del sud oest d'Europa al concurs de programació SWERC (South West Europe Regional Contest).

El concurs va tenir lloc els proppassats 1 i 2 de desembre a Paris. La UPC hi estava representada amb 3 equips, els quals van quedar entre els 8 primers (d'un total de 89):

UPC-1: Cesc Folch, Miquel Ortega, Jan Olivetti

UPC-2: Dean Zhu, Jordi Rodriguez, Jordi Castellví

UPC-3: Martí Oller, Félix Moreno, Víctor Martin

Tots els 9 participants estan cursant el grau en Matemàtiques a l'FME, 8 d'ells al CFIS.

I l'equip UPC-1 anirà a la final mundial (format per Cesc Folch, Miquel Ortega i Jan Olivetti)

Trobareu tota la informació, puntuació i fotos de l'equip aquí. (si cliqueu sobre del nom sortirà la imatge dels integrants dels diferents equips).

Enhorabona a tots els equips i també al professor Salvador Roura per l'èxit d'aquesta edició i molta sort per la fase mundial!