Lliurament de premis del concurs d'Instragram sobre Florence Nightingale

Organitzat per la Biblioteca de l'FME, és una de les accions incloses dins del programa d'activitats de l'any Florence Nigthingale FME, i que s'adreçava especialment a l'estudiantat de grau i màster de la Facultat.
Lliurament de premis del concurs d'Instragram sobre Florence Nightingale

Lliurament de premis del concurs Florence Nightingale convocat per, Instagram

El 15 de juny a les 12 h a la sala d'actes de la Facultat, es van convocar els 8 estudiants guanyadors del concurs Florence Nightingale convocat per l'Instagram de la Biblioteca FME, per lliurar-los en mà els obsequis aconseguits.

La Gemma Flaquer, responsable de la Biblioteca FME va ser qui va portar l'acte i va presentar els guanyadors i guanyadores, acompanyada del degà de l'FME, Jaume Franch.

Trobareu el resultat, nom dels guanyadors i tota la informació del concurs al web de la matemàtica del curs, així com també l'enllaç a l'àlbum de fotos de l'acte de lliurament.

Aquest concurs està organitzat conjuntament pel professorat de l'assignatura Història de la matemàtica de l'FME, la Comissió Florence Nightingale de l’FME i la Biblioteca FME i s'adreça a estudiant at de l’FME que siguin seguidors de l'instagram(obriu en una finestra nova) de la @BibliotecaFME i de la @fme_upc. És una activitat per donar suport al curs 2020-2021 dedicat a la matemàtica Florence Nightingale (1820-1910) i té com a objectius

• Donar a conèixer la vida i obra de la matemàtica del curs Florence Nightingale.
  • Convidar als estudiants de la facultat a assistir a la Jornada Florence Nightingale organitzada per l’FME el proper 12 de maig.
  • Fomentar la recerca d'informació en els recursos d'informació disponibles a les biblioteques de la UPC.