La Biblioteca FME engega un concurs per Instagram amb motiu la Jornada Nightingale FME

El concurs tindrà lloc del 28 d’abril al 10 de maig i les preguntes es penjaran a l'instagram de la Biblioteca FME. Entre les respostes correctes se sortejaran samarretes de la Florence Nightingale i llibres de "L'Alfabet de l'estadística".

La Biblioteca FME engega un concurs via Instagram amb motiu la Jornada Nightingale FME !

Aquest concurs està organitzat conjuntament pel professorat de l'assignatura Història de la matemàtica de l'FME, la Comissió Florence Nightingale de l’FME i la Biblioteca FME. És una activitat per donar suport al curs 2020-2021 dedicat a la matemàtica Florence Nightingale (1820-1910).

La iniciatva s'adreça a l'estudiantat de l’FME que siguin seguidors de l'instagram(obriu en una finestra nova) de la @BibliotecaFME i de la @fme_upc i té com a objectius:

• Donar a conèixer la vida i obra de la matemàtica del curs Florence Nightingale.
  • Convidar als estudiants de la facultat a assistir a la Jornada Florence Nightingale organitzada per l’FME el proper 12 de maig.
  • Fomentar la recerca d'informació en els recursos d'informació disponibles a les biblioteques de la UPC.

Trobareu tota la informació i les bases del concurs a l'apartat web de la matemàtica del curs FME.

Estudiantat, PDI, PAS FME... Us convidem a participar-hi!