Jocs Florals FME 2024: veredicte i obres premiades

L'acte de lliurament va tenir lloc el mateix dia de Sant Jordi, 23 d'abril al migdia, al vestíbul de l'FME.

Aquesta setmana, aprofitant la diada de Sant Jordi, s'han celebrat els Jocs Florals de l'FME, una activitat cultural impulsada pels estudiants de l'FME que anys enrere ja s'havia organitzat i que enguany agafa embranzida.
El concurs proposava 4 categories (Relats, poesia, esquetxos teatrals i fotografia) En totes elles es va rebre participació menys dels esquetxos teatrals.
El jurat, format pels estudiants de l'FME Nora Amama, Gerard Antolin, Adrián Hernández i Leo Costa, va decidir atorgar els premis següents:
Poesia en català:
  1. Em vull - Bitxo (Aïda Cunill)
  2. Abans d’hora - El joc (Toni Burón)
Poesia en castellà (exaquo)

Luto por la infancia - Madeleine (Nerea Mellaerts) i Punto de fuga - Carxofa Gallofa (Álvaro Escalza)

Prosa en català:
  1.  Perdre per tornar a guanyar - Carambola (Anna Esteve)
  2. Carta a l’autoestima - Record (Mª Antònia Colomar)
Prosa en castellà:
  1. En defensa de Juan Márquez Gallego - Hans Castrop (Ángel Merino)
Fotografia matemàtica:
  1.  Tif Ben - Matěj Pešek
  2.  Moholy Nagi - Sebastià Martín

Enhorabona als guanyadors i a tots els participants: i prepareu les vostres creacions literàries i artístiques per l'any vinent!