Ja hi ha treballs guanyadors del Premi Poincaré 2016

Enguany hi ha hagut un 3r premi ex-aequo i cinc mencions. Els alumnes guanyadors procedeixen de centres docents de l'Hospitalet de Llobregat, Alcanar, Mollet del Vallès i Barcelona.

Resolució del Premi Poincaré 2016

Divendres 20 de maig de 2016 es va resoldre la 13ena edició del Premi Poincaré, en l'acte de lliurament de premis celebrat a la sala d'actes l'FME i els treballs guanyadors van ser:

1r Premi: Joan Falcón Calderon, de l'IES Mercè Rodoreda de l'Hospitalet de Llobregat:

De monedas y alcantarillas: el triángulo de Reuleaux y sus propiedades.
2n Premi: Jordi Pomada Foix, de l'Institut Sól-de-Riu d'Alcanar:

Aleatorietat en la calculadora Casio FX-82MS.
3r Premi ex-aequo: Anna Bernardo López i Jordi Arnau Montañà, del Sant Gervasi de Mollet del Vallès

Més enllà d'Euclides.

3r Premi ex-aequo: Helena Guberna Arraiza, de l'Aula Escola Europea:

A mission to L4.

Acta del jurat

Disponible la gravació (al Canal YouTube de l'FME) i també totes les fotos de l'acte.

Enhorabona a tots els participants, premiats i no premiats: al llarg d'aquesta setmana es rebrà via e-mail el diploma de participació al Premi Poincaré 2016 per a tothom, tant alumnes com tutors.